Wednesday, May 10, 2006

24 / Meaningless..

..είσαι η εικόνα που διαλύθηκε μέσα μου ένα πρωινό που αρνήθηκα μέσα μου να κοιτάξω τον κόσμο με αποστροφή τότε κατάλαβα πως η ζωή είναι αυτή ένα δελφίνι στο απέραντο φως και συ στην άκρη του κρεβατιού γυμνός να κοιτάς απ’ έξω την άκρη της πόλης μια κόκκινη στάμπα στα φύλλα της χλόης ότι είναι ωραίο με δένει μαζί σου μόνο η αγάπη με δένει μαζί σου όλοι αυτοί οι άνθρωποι κορίτσια καριέρας μικροπόλεμοι μιας αδυσώπητης σφαίρας συγκρούονται πάνω μας σ’ οποιοδήποτε δρόμο σαν κτίρια εξαπλώνονται παντού στον κόσμο πάνω στο τζάμι βλέπω πως έχω αλλάξει ήταν ένα παιδί που είχε πετάξει απ’ την πιο ψηλή κορυφή του κόσμου κι έφτασε τώρα στα μισά ενός δρόμου σε βλέπω τώρα να έρχεσαι μπρος μου αυτή την φορά να μη μ’ αφήσεις έπαιζες πάντα με σκοπό να με χτυπήσεις μα αυτή τη φορά ας γίνουμε κάτι δυο υποψήφιοι με ένα μάτι, όπως η εικόνα που διαλύθηκε μέσα μου ένα πρωινό που αρνήθηκα μέσα μου να κοιτάξω τον κόσμο με αποστροφή τότε κατάλαβα πως η ζωή είναι αυτή..

3 comments:

  1. Anonymous11/5/06 22:02

    Ain't no use in you trying
    It's no good for me baby without love
    All my tears, all these years, everything I believed in
    Baby
    Oh yeah
    Someone's gonna love me

    6 nov 2006....

    ReplyDelete
  2. Greg proudly presents.....: George Michael @ Berlin

    ReplyDelete
  3. Anonymous12/5/06 00:39

    ha....
    greg proudly will be in berlin at 6.11.06 . . .

    ReplyDelete