Wednesday, May 10, 2006

25 / Κάτι σημαντικό!

Βρήκα μια άσπρη τρίχα!..
Μια άσπρη μέρα όμως;

5 comments:

  1. Άντε καλέ σιγά...

    Γι'αυτό τα έβαψες άσπρα!?
    Μ'αρέσει!

    ReplyDelete
  2. Θέλω να κάνω μια υποσημείωση σε αυτό το σημείο και χαίρομαι που μου δίνεις την ευκαιρία για αυτό..
    Το άσπρο δεν συμβολίζει την ασπρη μου τρίχα.. Συμβολίζει τις άσπρες μέρες που έρχονται και είναι κοντά.. Σχεδόν έφτασαν! Οριστικό..

    ReplyDelete
  3. Μούφα τελικά! Το μόνο μέρος που μπορώ να αντικρύζω το απόλυτο λευκό είναι αυτό το μέρος! Δε μου μένουν και πολλές επίλογες βέβαια απ'το να περιμένω για τις λευκές νύχτες και μέρες..

    ReplyDelete
  4. Updated?
    Πολύ πίσω γυρνάς.Και τι αισιοδοξία!

    Αν πνιγώ το καλοκαίρι,
    πού θα είμαι το χειμώνα;
    Τ’ όνειρό μου έχει παγώσει,
    μα η πίστη μου ακόμα

    Για τους Mum δεν έχω απάντηση ακόμα. Το δουλεύω όμως!

    Υ.Γ.: Ήξερες εσύ οτι το ηχογράφησαν μέσα σε φάρο? Άκου να δείς..

    ReplyDelete
  5. Το ήξερα ναι!
    Που με ανακάλυψες εδώ πίσω;
    Σε μία ώρα θα φύγω να πάω σχολή, γράφω.. 1 μήνας έμεινε μωρέ!

    ReplyDelete