Tuesday, July 19, 2011

217 / Snailmail


SNAIL MAIL MY EMAIL is a month-long (July 15 - August 15), interactive art project by Ivan Cash which seeks to both share the warm-fuzzy feeling of receiving a personalized letter as well as inspire people to send their own snail mail. Anyone with internet access can partake by simply sending an email, afterwhich the very same message will be handwritten and physically mailed to the chosen recipient anywhere in the world, completely free of charge.

In a culture overrun with instant gratification and on-demand services, this project cultivates appreciation for the lost art of letter writing.

2 comments:

  1. Άσχετο με το ποστ αλλά εγώ είμαι ο miliokas κι έχω να πω το εξής:
    Πως βλέπω μια "κίνηση" σε 2 blogz που για καιρό ήταν παραμελημένα/παρατημένα_
    και σα miliokas εγώ, είμαι και καχύποπτος και σκέφτομαι και διάφορα...
    Συνεπώς ... πως να εκλάβω αυτή την ξαφνική "επαναφορά"....
    Ας μου απαντήσει κάποιος πριν αρχινήσω τα ανφόλλο

    miliokas aka skylos_mayros

    ΥΓ: Α!! και καλησπέρα (έχουμε και κάποιους τρόπους, έτσι;)

    :P

    ReplyDelete
  2. Πολύ άσχετο indeed. Αλλά δε κατάλαβα. Τι εννοείς πως την βλέπεις; Πως πρέπει να αντιδράσεις ένα πράμα που ξύπνησε το blog από το λήθαργο; Γιατί πρέπει να αντιδράσεις για αυτό; Ποιος ο λόγος;

    υγ: μπήκε ένα πράμα κουνούπι-αράχνη-γκοντζίλα-δε καταλαβαίνω τι είσαι στο σπίτι και κάπως πρέπει να το βρω να το εξολοθρεύσω... Πως το καλώ να έρθει κοντά μου και να βγει απ'την κρυψώνα του; Αυτά είναι τα ερωτήματα που θα 'πρεπε να μας απασχολούν...

    ReplyDelete