Wednesday, February 28, 2007

79 / 5


05./ Είμαι από το είδος των ανθρώπων που προτιμούν το μουντό και άσχημο καιρό.. Βροχές, καταιγίδες, κεραυνοί, σκοτάδια και ομίχλη.. Εγώ το έχω πάει ακόμη παραπέρα.. Δείχνω μια έλξη γενικότερα για μουντά, καταθλιπτικά και μελαγχολικά πράγματα, είτε μιλάμε για καταστάσεις, είτε για ταινίες, είτε για μουσική, είτε..
04./ Όταν ήμουν μικρός έκλαιγα πολύ συχνά.. Κάθε Σάββατο είχα προγραμματισμένη μια γκρίνια εκτός και αν με πηγαίνανε καμιά βόλτα. Έστω στα Goody's. Έκτοτε μεγάλωσα. Δάκρυ δεν έχει βγει εδώ και 15 χρόνια. Δε το κάνω επίτηδες, ίσα ίσα θα ήθελα να ρίξω ένα γερό να θυμηθώ τα παλιά..
03./ Στο Δημοτικό σε όλες τις τάξεις έβγαλα 8. 1η Γυμνασίου παραλίγο θα έμενα στα Θρησκευτικά. 3η Λυκείου αρίστευσα 1η φορά. Θα έπαιρνα και απουσιολόγιο αν είχε κι άλλο..
02./ Δεν έχω ανέβει ποτέ σε αεροπλάνο αλλά έχω φτάσει τα 3846m..
01./ Όταν κάτι μου αρέσει πολύ, έχω μια παράξενη αντίδραση κυρίως στο στομάχι.. Χαρακτηριστική η περίπτωση με το Lovely head // Goldfrapp που στίχος και στομάχι τα βρήκαν άψογα..

..it starts in my belly, then up to my heart, into my mouth, i can't keep it shut!
Do you recognize the smell? Is that how you tell us apart?



Five to go: Neraidohora // Christine // Samba // Pixy // Siren

1 comment:

  1. Anonymous6/3/07 16:19

    ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω...προτιμώ να διατηρήσω το μυστήριο γύρω μου,έχει πιο πολύ ενδιαφέρον!
    υ.γ.μα καλά,στα θρησκευτικά;;;; έλεος...

    ReplyDelete