Thursday, January 18, 2007

74 / Μπλέ


Πάνω σου η γη ξυπνάει, ήλιος μπαίνει απο παντού
κάθομαι και σε κοιτάζω, μη με φοβάσαι!
Είσαι ακόμα απο τον ύπνο, τ'ονειρο εχεί εξατμιστεί
Μάρτιο θυμίζεις, πως να σε προβλέψω;
Ένα απ'όλα τα βιβλία που έχω μέσα μου βαθιά,
του έρωτα φεγγάρια μάυρα το φωτίζουν.
Τίποτα δεν εχει μείνει κι όμως όλα είναι εδώ.
Άφησε με να αγγίξω τα μαλλιά σου..

Τον ίδιο το Θεό
να είχα απέναντί μου
σου λέω προτιμώ
στην κόλαση μαζί σου!

Άφωνη η ζωή ρωτάει
"Τόση ομορφιά από που;"
Βρέχει ο ουρανός ρουμπίνια κι απαντάει
"Μόνο η αγάπη ξέρει!"
..τώρα έμαθα κι εγώ!

Πόσο ανάγκη έχω από την αγκαλιά σου;

3 comments:

  1. Anonymous19/1/07 09:14

    larisa live?ti les tora!

    ReplyDelete
  2. Σου έχω πει οτι αυτός ο κρυφός πίνακας μου φτιάχνει απίστευτα τη διάθεση όποτε τον βλέπω?
    Αριστούργημα!!!Και το γεγονός οτι ειναι μισοτελειωμένος του δίνει άλλον αέρα:)
    Μου πήρε 4 μήνες να τον δικαιώσω...αλλά έτσι ειναι τα μεγάλα έργα:)

    ReplyDelete
  3. Καλά αριστούργημα δε το λες, αλλά χαίρομαι! Αφού σου φτιάχνει τη διάθεση έπιασε τόπο! 4 μήνες ε? ..έχουμε ακόμη μπροστά μας!

    ReplyDelete