Sunday, July 09, 2006

47 / Nikonn // Poladroid

Sunday
Trip
Inside
Le Cadeau
Little girl
Alphabet
------------
Interlude 1
Goodbye
Stay close
Clean
Fragile
Blue
Unsuspected time

------------
Interlude 2
Umbrellas
Faces
Interlude 3
Silver coast
Fade


Με αφορμή το Sunday το album αποκτήθηκε χθες..
Η αλήθεια είναι πως δεν με πρόδωσε! Ακόμη το ακούω με το ίδιο ενδιαφέρον που μου προκάλεσε η μία και μοναδική φορά που το άκουσα στο ραδιόφωνο τις προάλλες..
Απίστευτο! Σαν ένα χάδι στο αυτί νιώθεις το κομμάτι και τελειώνει έτσι απλά.. (εκτος αν ενεργοποιήσουμε τη χρυσή επιλογή του repeat!) Στα φωνητικά Μαρία Παπαδοπούλου..

..dancing with the spots of light, just like Sunday!

Απο κει και πέρα, το υπόλοιπο album συνεχίζει στους ίδιους chilled ρυθμούς, με έναν ήχο τελείως φρέσκο, καλοκαιρινό και διαφορετικο, πράγμα προτωφανές για τα ελληνικά δεδομένα μέσα απο την εμπειρία μου.. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο άλλο ελληνικό album με τέτοιο ακουστική ικανότητα, ίσως χάνω στο σημείο αυτό.. Αυτό που ξέρω είναι πως εγώ έπαθα την πλάκα μου! Μέσα απο τους Μίκρο (που κεφαλή τους είναι ο Nikkon) μπορούσες να καταλάβεις πως ο άνθρωπος αυτός έχει ιδιαίτερες ικανότητες και το απέδειξε, σε μένα τουλάχιστον, στον μεγαλύτερο βαθμό που μπορούσε..
Ίσως και το καλύτερο album του καλοκαιριού!

Όσο για τη συσκευασία πρόκειται για ένα κουτί το οποίο πρέπει να το ανοίξεις εσύ, πράγμα που σε κάνει να νιώθεις πως πρόκειται να ανοίξεις ένα δώρο.. Μέσα βρίσκεις μόνο ένα μαύρο σακουλάκι απο ζελατίνα, όπως όταν ανοίγεις ένα καινούριο φιλμ.. Μέσα στη ζελατίνα βρίσκεις το δισκάκι με το booklet που περιέχει μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες για το album.. Γ@#*;

>> Poladroid @ klikrecords

When I wake up ..the dream comes true!

>> Watch Sunday

6 comments:

  1. Πως να μην είσαι.. Του δωσες και κατάλαβε πάλι!
    Χαίρομαι που σ'αρεσε!

    Πάω να συνεχίσω διάβασμα γιατί μου πήρε λίγο χρόνο να μετασχηματίσω το μπλογκ σε παρδαλό κατσίκι..
    Ας είναι!

    ReplyDelete
  2. Ωραίο το background!
    Μ'αρέσει!Φωτεινό,πολύχρωμο και καλοκαιρινό.
    Το cd το έλιωσες από τις πολλές ακροάσεις,ε?
    Κράτα λίγο ενθουσιασμό και για το γαλλικό!

    ReplyDelete
  3. Το γαλλικό το ακούω τώρα.. Είμαι στην τρίτη ακρόαση! Του Νίκου πρέπει να του κανα 5-6, χώρια τις επαναλήψεις του Sunday!..

    ReplyDelete
  4. να σου πω βρε ομορφιά μου... πονεσαν τα μάτια μου, πολυ χρωμα λέμε! κόψε κατι...
    δεν μου αρέσει η αλλαγή.
    άποψή μου. σε φιλώ, αύριο σαλπάρω...

    ReplyDelete
  5. ωραίο είναι αλλά λίγο κουραστικό για background...

    (καλά που διαβάζω κανα μπλογκ και μαθαίνω τα νέα σας ... και μη μου πείτε ότι δεν παίρνω τηλέφωνο!
    ίσως όχι τόσο συχνά, αλλά παίρνω ... :/

    ReplyDelete
  6. @ caramel prisoner: Κοπελιά; Κλείσε την παρένθεση σε παρακαλώ.. Αυτά ήταν τα νέα, και τηλέφωνο να πάρεις δεν έχει άλλα! :)

    @ pixy: Είναι του τύπου που κάνει και φωνητικά στους Μίκρο σε αρκετά κομμάτια. Γενικότερα δεν κινείται στα ίδια πλαίσια, είναι πολύ πιο αργό σε ρυθμό αλλά αν το ακούσεις θα βρείς αρκετά στοιχεία που τα συνδέουν.. Παράλογο;

    Τέλος θέλω να ευχαριστήσω όσους επιβράβευσαν το background αλλά και σε όσους το απέριψαν.. Καλοκαίρι είναι μωρέ! Είπα να βάλω λίγο χρώμα στη ζωή μου..

    ReplyDelete